A Sindra.io, mint befektetésre váró Start-Up azzal keresett meg minket, hogy szerezzünk legalább 1000 felhasználót Beta állapotba lévő platformjukra skálázás és tesztelés céljából. Kikötés volt, hogy külföldi és hazai felhasználók is legyenek, emellett pedig befektetés nélkül a legfontosabb szempont a költséghatékonyság volt.
A Sindra egy zenei szabadúszó platform, ahol a zenészek kollaborálhatnak egymással és megépíthetik zenei portfoliójukat. Az arculat teljes kialakítása mellett feladatunk a béta felhasználók begyűjtése volt.
A kihívás
A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy nagyon alacsony költségvetésből kellett megoldanunk 1000 felhasználó bevonzását. Nehezítette a feladatunkat, hogy kizárólag egy specifikus szegmens tartozott a Sindra célközönségébe, amely ráadásul tovább bontható külföldi és magyar hányadokra.
Az eredmény
Mivel extrán költséghatékony megoldásra volt szükség, egy Magyarországon kevéssé ismert marketing eszközt, az automatizált Instagram üzeneteket használtuk, hiszen így közvetlenül és célzottan tudtunk eljutni olyan zeneipari szereplőkhöz, akik számukra releváns célközönséget jelentenek.
3 hónap alatt
1 felhasználó megszerzése
elküldött DM-ek száma
Alkalmazott digitális megoldások
Az automatizált üzenetekben arra fókuszáltunk, hogy úgy vázoljuk a problémát, hogy aztán arra azonnal megoldást is kínáljunk a platform segítségével. Az automatizáció során külön figyelmet fordítottunk az utókövetésre: Külön automatizációs láncokat alakítottunk ki a meg sem nyitott üzenetekre, a megnyitott, de le nem reagált üzenetekre illetve azokra is, akik reagáltak. UTM tagek segítségével pontosan tudtuk mérni azt, hogy ki érkezett a kampányunkból.
Ha szeretnéd, hogy a bevételeid az egekbe szökjenek, akkor jó helyen jársz! Profi csapatunk Facebook hirdetésekkel, Google kampányokkal és ütős weboldalakkal segít neked abban, hogy kitűnj a piacon. Az ügyfeleink számunkra az elsők – a Te sikered, a mi sikerünk is. Készen állsz a növekedésre? Vágjunk bele!
© 2024 CactusLabs. Minden jog fenntartva.