12,2x ROAS az online időpontfoglalásokból

Zoltán azzal keresett meg minket, hogy népszerűsítsük a szolgáltatást online, hiszen magától is kitűnő érzékkel ismerte fel, hogy a 18-40 korcsoport ebben a térben a legaktívabb. A visszautasíthatatlan ajánlat kidolgozása után az volt a feladatunk, hogy a széles korcsoportot szegmentáljuk, és megtaláljuk azokat az üzeneteket, amelyekkel az adott csoport megfogható.

A Dr. B-Esth egy 2023 végén alapított esztétikai klinika, mely különböző esztétikai beavatkozásokkal, kozmetikai szolgáltatásokkal, bőrgyógyászattal foglalkozik, különös hangsúlyt fektetve a lézeres szőrtelenítésre. Az alapító, Dr. Bécsy Zoltán nem titkolt célja volt a klinika létrehozásakor, hogy lerombolja a lézeres szőrtelenítés rossz megítélését, amit a szakszerűtlen kezelések, az elavult technológia, valamint a sokszoros túlárazás alakított ki az elmúlt évek során.

A kihívás

Egy olyan piacra kellett belépnünk, amely a kontároknak köszönhetően igen rossz megítéléssel rendelkezik, a potenciális vásárlók szkeptikusak a szolgáltatással szemben. Az áttöréshez kimagasló csomagajánlat létrehozására és folyamatos, oktató jellegű kommunikációra volt szükség, hogy meggyőzzük a kiábrándult közönséget a mély meggyőződésük ellenkezőjéről.

Az eredmény

A közel egy éves közös munkánk során, 2 áremelés mellett 12,2x-es ROAS-t, több ezer követőt szállítottunk a Dr. B-Esth számára. Emellett jelentős márkaismertséget generáltunk, a Dr. B-Esth mára a lézeres szőrtelenítés egyik vezető brandje Budapesten.

ROAS

tesztelt kreatív

követők száma

Alkalmazott digitális megoldások

Gyorsan felismertük, hogy széles a célközönség, így szegmentációra van szükség. A megfelelő szegmensek meghatározása után már nem volt nehéz dolgunk az üzenetek és a kommunikációs stílus meghatározásában.

Az értékesítési tölcsér különböző szintjeire tudatosan készítettünk különböző típusú hirdetéseket, végigvezetve a potenciális vásárlókat a probléma felismerésétől kezdve az elköteleződésig.