200%-os rendelés növekedés

A Puszedli 2024 elején célul tűzte ki, hogy növelje ismertségét és megerősítse pozícióját a helyi piacon. Bár a cukrászda kiváló minőségű tortákat és süteményeket kínált, a cél az volt, hogy jelentősen növeljük az online és személyes rendelések számát, különös tekintettel a tortákra.

A Puszedli Cukrászda és Tortaműhely, amely Nagykanizsán található egy kis létszámú, családi vállalkozás, amely kiváló minőségű kézműves cukrászipari termékekkel foglalkozik, különös hangsúlyt fektetve az egyedi tortákra. A vásárlók elégedettsége miatt a helyiek körében gyorsan terjedt a cukrászda híre, azonban a szintlépéshez és a lokális piac teljes eléréséhez szükségük volt az online jelenlétük megerősítésére.

A kihívás

A Puszedli Cukrászda kisvállalkozásként is felismerte, hogy online jelenlét nélkül, a szájhagyományra támaszkodva nem fognak tudni egy bizonyos szint fölé lépni. Azzal a céllal fordultak a CactusLabs csapatához, hogy a térség meghatározó cukrászdájává váljanak.

Az eredmény

A kampány végére a Puszedli Cukrászda nemcsak hogy jelentősen növelte rendeléseinek számát, hanem Nagykanizsa régiójának egyik, ha nem a legnépszerűbb cukrászdájává vált. Az eredmények messze felülmúlták az elvárásokat:

CTR

össz rendelés

több tortarendelés

Alkalmazott digitális megoldások

Részletes kulcsszókutatást végeztünk, hogy csak azokra a szavakra licitáljunk, ami valóban relevánsak egy viszonylag limitált célközönség számára. Ez azért is fontos volt, hogy a limitált költségkeretet mellett a tulajdonos elvárásait tartani tudjuk. 

Limitált idejű akciókat hirdettünk, melyek a vártnál is nagyobb sikert arattak.
Ünnepi időszakokban (pl. húsvét) speciális ajánlatokat kínáltunk.