505 Érdeklődő 3 hónap alatt

A konyhabútorok piacán rendkívül erős a verseny, és a vásárlók igényei, valamint költségvetése széles skálán mozog. Célunk az volt, hogy három különböző árszegmensben érjünk el potenciális vásárlókat, mindegyik csoportnak a számukra legmegfelelőbb üzenettel és ajánlattal.

Ügyfelünk egy hazai konyhabútor forgalmazó vállalat, amely széles termékpalettával rendelkezik a pénztárcabarát megoldásoktól egészen a prémium kategóriáig. A mi feladatunk az volt, hogy minden szegmens számára hatékony online marketingstratégiát dolgozzunk ki, ezáltal pedig a lehető legnagyobb mennyiségű potenciális vásárlót küldjük az értékesítők kezei közé.

A kihívás

Ügyfelünk korábban próbálkozott ügynökségekkel, de a potenciális vásárlók minősége nagyon alacsony volt, így többszörösen is rossz tapasztalatokat szerzett. Több sem kellett nekünk, egy megugrandó feladatként fogtuk fel a problémát, és 110%-os erőbedobással ráfeküdtünk a leadek előszűrésére és kvalifikálására, hogy ügyfelünkhöz már csak olyan telefonszámok kerüljenek, amelyek magas százalékából vásárló is lesz.

Az eredmény

Konyhabútor kampányunk három árkategóriában futott, kiemelkedő eredményekkel. A prémium szegmens 164, a középkategória 125, míg az alacsony árkategória 216 érdeklődőt hozott. Utóbbi különösen költséghatékony volt 194 Ft/fő áron. Összesen 505 lead-et generáltunk, bizonyítva a szegmentált, célzott megközelítés és a hatékony előszűrés sikerességét a meta hirdetésekben.

kvalifikált érdeklődő

értékesítés

/érdeklődő

Alkalmazott digitális megoldások

Gyorsan felismertük, hogy széles a célközönség, így szegmentációra van szükség. A megfelelő szegmensek meghatározása után már nem volt nehéz dolgunk az üzenetek és a kommunikációs stílus meghatározásában.

Az értékesítési tölcsér különböző szintjeire tudatosan készítettünk különböző típusú hirdetéseket, végigvezetve a potenciális vásárlókat a probléma felismerésétől kezdve az elköteleződésig.

Ügyfelünk az alábbiakat bízta ránk: