7,5 ROAS + LTV = 💰

A FADED és a CactusLabs kapcsolata kalandosan indult, azonban az elejétől kezdve nem volt kérdés, hogy sikertörténet lesz a vége. A 2024 őszén nyílt szalon karácsonyra már a piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, miközben a csapat létszáma duplázódott. Pont úgy ahogy hónapról hónapra a vendégek száma is.

A FADED Barbershop népszerűségét amellett, hogy igazán profi és barátságos borbélyokat alkalmaz, kiemelkedő lokációval rendelkezik és okosan ismerte fel, hogy a vintage barbershopok ideje lejárt, annak is köszönheti, hogy bevállalós, és nagyon pontosan célzott marketing stratégiát alkalmazunk.

A kihívás

A Barbershopok piacán igazán erős a verseny, rengeteg kisebb szereplő jelenik meg folyamatosan, azonban a piacvezetők száma 6-7 nagyobb szalonra korlátozódik. Ennek tudatában keresett meg minket Tomi, mi pedig jöttünk, láttunk, és együtt GYŐZTÜNK. A FADED. mára a legnagyobb budapesti barbershopok között említhető.

Az eredmény

A Google Ads és Meta Ads platformokat használtuk, hogy a márka megismertetése mellett azonnal konverziókra is tudjunk optimalizálni, hiszen végtére is pénzből és nem megjelenésekből élünk. A stratégiának köszönhetően decemberre több, mint 500 foglalást sikerült mérnünk a telefonos és személyes bejelentkezések nélkül, amely 7,5x-ös ROAS-t eredményez. Ja, és az átlagos LTV 100.000 Ft/ új vendég. Nem rossz, nem?

decemberben

ROAS

LTV / új vendég

Alkalmazott digitális megoldások

A célközönség pontos definiálása kulcsfontosságú volt a stratégia kialakításában. A fiatal borbélyok számára kézenfekvő volt, hogy a fiatal célközönséget célozzuk mind a Meta mind a Google felületén. Idő közben a csapat is bővült, és gyorsan felismertük, hogyan tudnánk nyitni az idősebb, 30 feletti célkzönség irányába is. A siker kulcsa a ennek ellenére ebben az esetben is a folyamatos, nagy volumenű tesztelés és az alaposan kidolgozott stratégia volt mindkét platformon.

A FADED az alábbiakat bízta ránk: