A projektről

A Dr. B-Esth egy 2023 végén alapított esztétikai klinika, mely különböző esztétikai beavatkozásokkal, kozmetikai szolgáltatásokkal, bőrgyógyászattal foglalkozik, különös hangsúlyt fektetve a lézeres szőrtelenítésre. Az alapító, Dr. Bécsy Zoltán nem titkolt célja volt a klinika létrehozásakor, hogy lerombolja a lézeres szőrtelenítés rossz megítélését, amit a szakszerűtlen kezelések, az elavult technológia, valamint a sokszoros túlárazás alakított ki az elmúlt évek során.

Az ajánlat

A hirdetések sikerességéhez elengedhetetlen, hogy win-win helyzetet alakítsunk ki a vállalkozás és a vásárlók között, hiszen hosszú távon az erős értékajánlat lesz az, amely a legjövedelmezőbb a cég számára amellett, hogy értéket ad a vásárlók számára is. Így hoztunk létre 4 olyan bérletet, amely messze a konkurencia elé helyezte a Dr. B-Esth lézeres szőrtelenítő szolgáltatását.

Az üzenetek

Zoltán azzal keresett meg minket, hogy népszerűsítsük a szolgáltatást online, hiszen magától is kitűnő érzékkel ismerte fel, hogy a 18-40 korcsoport ebben a térben a legaktívabb. A visszautasíthatatlan ajánlat kidolgozása után az volt a feladatunk, hogy a széles korcsoportot szegmentáljuk, és megtaláljuk azokat az üzeneteket, amelyekkel az adott csoport megfogható.

Mivel egy új, modern technológiát szerettünk volna bevezetni, az kimagasló ár mellett bizalmat kellett kialakítanunk a klinika felé miközben tudatosítanunk kellett a potenciális vásárlókban, hogy milyen előnyökkel jár az új technológia használata a régi, elavult helyett.

Az értékesítési tölcsér különböző szintjeire tudatosan készítettünk különböző típusú hirdetéseket, végigvezetve a potenciális vásárlókat a probléma felismerésétől kezdve az elköteleződésig.

A költséghatékony megoldás miatt egy Magyarországon kevéssé ismert marketing eszközt, az automatizált Instagram üzeneteket használtuk, hiszen így közvetlenül és célzottan tudtunk eljutni olyan zeneipari szereplőkhöz, akik számukra releváns célközönséget jelentenek.

A tesztidőszak

Sikerünk kulcsa nem titok, a tesztelésben rejlik. Ebből pedig nem volt hiány: a 3 hónapos időszak alatt több, mint 500 kreatív tesztet futtattunk a fiókban. A nagy volumenű tesztelés eredménye képpen gyorsan megtaláltuk azokat a kreatívokat és üzeneteket, amelyekkel a közönség azonosul, így nem maradtak el az eredmények sem.

Mivel egy új, modern technológiát szerettünk volna bevezetni, az kimagasló ár mellett bizalmat kellett kialakítanunk a klinika felé miközben tudatosítanunk kellett a potenciális vásárlókban, hogy milyen előnyökkel jár az új technológia használata a régi, elavult helyett.

Az értékesítési tölcsér különböző szintjeire tudatosan készítettünk különböző típusú hirdetéseket, végigvezetve a potenciális vásárlókat a probléma felismerésétől kezdve az elköteleződésig.

A költséghatékony megoldás miatt egy Magyarországon kevéssé ismert marketing eszközt, az automatizált Instagram üzeneteket használtuk, hiszen így közvetlenül és célzottan tudtunk eljutni olyan zeneipari szereplőkhöz, akik számukra releváns célközönséget jelentenek.

Végeredmény

A 3 hónapos időszak alatt 180 online időpontfoglalást sikerült a Dr. B-Esth számára elérnünk, amely átlagos 65.000 Ft-os bérletár mellett 11.700.000 Ft-os bevételt jelentett a klinika számára, amely 12,2x-os ROAS-t és egy nagyon boldog tulajdonost eredményez.

Ez a stratégia ideális volt a Sindra számára, mivel költséghatékony, könnyen skálázható megoldást jelentett a növekedésre. Munkánk gyümölcseként 3 hónap után havi 1000 aktív felhasználót számlált a platform, ami pontosan az alapítók célja volt.